GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Antalya uçağı ile Antalya’evet uçuyoruz ve havalimanında bizleri bekleyen kompradormızla sizleri karşıış noktalarınıza bırakarak ayrıksı turlarda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Uçaklı GAP turu ve otobüsle GAP turu seçenekleri bulunur. Başkaca fiyatlarda müessir olan bir vesair faktör ise turun uzunluğu ve gezilecek yerlerin çeşitliliği olmaktadır. Klasik GAP turu ve uzun GAP turu süreleri ve dolayısıyla da derunerikleri itibarıyla değanlayışebildiği midein fiyatları da artabilir ya da azalabilir.

Bütçenize, tatil anlayışınıza ve alaka alanlarınıza nazaran düzenlediğimiz GAP turları ile Dinlenme Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her hengâm planladığınız tatili olsa olsa deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi teşhisyan tur rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel tur programlarımızla standartları aşan bir tatil vadediyoruz.

GAP turu planınızı evlendirmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları için selen yapmak için dinlenme danışmanlarımızı arayın.

Lisinya Tur misafirlerinin bir özge tercih etmiş olduğu tur olan Otobüsle Gap Turu ile de maceraya partner olabilirsiniz. Antalya ve çevresinden hareketle başlamış olan Gap Turu macerası son model ultralüx otobüslerle dokumalmaktadır. Otobüslerimizde priz ve internet bulunan olup turlarımız temiz koşullarına orantılı olarak gerçekleşmektedir.

Sene süresince sizlere her sürekli en birebir GAP turu fiyatları sunuyor ve dileyen her insanın bu dörtköşe turlardan faydalanmasını sağlamlıyoruz. Güneydoğu Rum Bölgesi'nin en berceste yerlerini rastlaşmak bağırsakin hemen şimdi tur seçeneklerini değerlendirmeye başlangıçlayın.

GAP turları ile görülecek birbirinden esaslı rotaları esrarkeşfederken unutulmaz refiklıklar kuracak ve her çağ yeni bir marifet ile ekin komple bir tatil geçireceksiniz. GAP'ın mistik dünyasına yol edeceğiniz bu benzersizlik yolculukta hem yepyeni bölgeler ayyaşfedecek hem de mevzii lezzetlerin enfes tatlarını damağınızda bırakacaksınız.

GAP turu ile bölgenin en kazançlı otellerinde konaklama fırsatı Tatil Home misafirlerine özel ayrıcalıklarla sunulur.

GAP turları ile Güneydoğu Rum’nun değil de adeta tarihin sokaklarında dolaşıyormuş kabilinden baş döndüren bir gezinin ardından fazla otobüsümüzle tekrar yola koyuluyor, lezzetli ikramlar ve seyahat andaçlarımızdan bahsettiğimiz dörtköşe sohbetlerle İstanbul’a doğru tutum ediyoruz. Misafirlerimizi almış olduğumız noktalarda bırakarak 07.30’da Kadıköy’e varıyoruz.

Detaylar için henüz lüks marifet edinmek sinein GAP turu izlenceımızı inceleyin ve seyahatinizi er rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

GAP turu çıkış gününden 72 saat Gap rezervasyon öncesine kadar rezervasyon bozma taleplerinizde koşulsuz ve durmadan %100 iadeli garantisi sunuyoruz. Bu süreyi aşan bozma/iadeli istekleri Dinlence Home acente prosedürleri gereği zıtlanmamaktadır. Tatil Müşavirınıza Iş

Klasik GAP tur yetişekımız dem kesen zamanı ve katıksız güzellikleri ayyaşfetmek derunin bize onlarca vesile veriyor!

GAP turu fiyatları; turun süresine ve programına, kategori turu ya da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, ulaşım şekline ve ekstra hizmetlere gereğince belirlenmektedir. GAP paket dolaşma tutarlarımız sayfamızda taraf almaktadır. Detaylı malumat muhtevain gezi danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Bunun indinde her yıl Türkiye’nin ve Dünya’nın çabucak her yerinden bu mıntıka turist akışına uğruyor. Antrparantez medeniyetlere, imparatorluklara soy sahipliği yaptığı derunin meyanştırmacılarda çok kesif aptalif hayata geçirmeye gelirler. Eğer sanat evveliyatına de ilginiz varsa en donanımlı rehberlerimizin anlatımıyla malumat sahibi olabilirsiniz. En Popüler destinasyonlarla misafirlerini buluşturan Lisinya Dolaşma olarak katkısızlıklı ve muteber bir dolaşma yapmanız hepimiz dâhilin çok önemlidir. Türkiye’nin gözde turizm bölgesi olma özelliğini haiz bu antik kentlere Lisinya Tur Ayırtıyla taşlıklabilir birbirinden filinta andaçlar biriktirebilirsiniz.